Menu

  1. O nas
  2. Oferta edukacyjna
    1. Programy edukacyjne
      1. Programy obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023
    2. Kadra
    3. Rozkład dnia
    4. Kalendarz imprez
    5. Zajęcia dodatkowe
  3. Opłaty
  4. Dokumenty przedszkola
    1. Statut
    2. Podstawa Programowa
  5. Rekrutacja
    1. Deklaracja o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego
    2. Rekrutacja
      1. Zasady rekrutacji
  6. Informacje o przedszkolu
    1. Kontakt
    2. Mapa dojazdu
    3. Dane teleadresowe
    4. Godziny pracy
    5. Przedmiot działalności i kompetencje
    6. Tryb działania
    7. Oświadczenia
  7. Organizacja
  8. Organy przedszkola
    1. Organy przedszkola
    2. Dyrektor
    3. Rada pedagogiczna
    4. Rada rodziców
  9. Pracownicy
    1. Nauczyciele
    2. Logopeda
    3. Psycholog
    4. Pracownicy administracji i pracownicy obsługi
    5. Zadania, prawa i obowiązki
  10. Zamówienia publiczne i przetargi
  11. Status prawny
    1. Akt założycielski
    2. Ustawa o systemie oświaty
    3. Statut przedszkola
  12. Rodzice – prawa i obowiązki
  13. Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
    1. Listownie
    2. Telefonicznie
    3. Mailowo
    4. Osobiście
    5. Regulami rozpatrywania skarg i wniosków
      1. Regulamin rozpatrywania wniosków i skarg
  14. Majątek przedszkola
    1. Księgozbiór
    2. Wyposażenie
    3. Maszyny, urządzenia i przyrządy
    4. Księgowość
  15. Finanse przedszkola
  16. SERWIS
    1. Redakcja
    2. Wyszukiwarka
    3. Instrukcja obsługi serwisu
    4. Rejestr zmian
    5. Polityka plików cookie
  17. Deklaracja dostępności
    1. Deklaracja dostępności
  18. Raport o stanie dostępności
    1. Raport o dostępności

Instrukcja korzystania ze strony BIP

Podstawowe elementy strony:

- Menu główne (z lewej strony strony) zawierające linki do najważniejszych podstron. W tym menu znajduje się podmenu Serwis. To podmenu składa się z elementów:

  1. Redakcja - informacje o redaktorach strony wraz z danymi kontaktowymi
  2. Wyszukiwarka - Wyszukuje żądaną frazę w tytułach i treści artykułów oraz
  3. Instrukcja obsługi strony - informacje o elementach strony itd
  4. Rejestr zmian - rejestr wszystkich zmian, jakie miały miejsce na stronie

- Treść strony. W tej części będzie się pokazywać właściwa treść strony (artykuły, wyszukiwarka, rejestr zmian itd.)

Artykuły

Każda podstrona składa się z podstawowych elementów (opisanych na początku), paska nawigacyjnego (na górze artykułu), artykułu oraz informacji o artykule (data, dane osób tworzących, udostępniających oraz aktualizujących informację zawartą w artykule oraz rejestr zmian artykułu).

Wyszukiwarka

Strona wyszukiwarki zawiera podstawowe elementy (opisane na początku), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego żądaną frazę.

Formularz wyszukujący składa się z pola w które należy wpisać szukaną frazę oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Rejestr zmian

Strona z rejestrem zmian zawiera podstawowe elementy (opisane powyżej), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego zmiany po dacie (od - do).

Formularz wyszukujący zmiany składa się z pól w które należy wpisać zakres dat oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Pokaż informacje o artykule
Loading ....
Przedszkole nr 30 "Zielona Łódeczka" w Warszawie
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola nr 30 w Warszawie
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
Rozbrat 10/14
00-451 Warszawa
tel: (22) 629-38-10
e-mail: p30@eduwarszawa.pl
strona: https://p30.info-bip.pl

Instrukcja korzystania ze strony BIP

Podstawowe elementy strony:

- Menu główne (z lewej strony strony) zawierające linki do najważniejszych podstron. W tym menu znajduje się podmenu Serwis. To podmenu składa się z elementów:

  1. Redakcja - informacje o redaktorach strony wraz z danymi kontaktowymi
  2. Wyszukiwarka - Wyszukuje żądaną frazę w tytułach i treści artykułów oraz
  3. Instrukcja obsługi strony - informacje o elementach strony itd
  4. Rejestr zmian - rejestr wszystkich zmian, jakie miały miejsce na stronie

- Treść strony. W tej części będzie się pokazywać właściwa treść strony (artykuły, wyszukiwarka, rejestr zmian itd.)

Artykuły

Każda podstrona składa się z podstawowych elementów (opisanych na początku), paska nawigacyjnego (na górze artykułu), artykułu oraz informacji o artykule (data, dane osób tworzących, udostępniających oraz aktualizujących informację zawartą w artykule oraz rejestr zmian artykułu).

Wyszukiwarka

Strona wyszukiwarki zawiera podstawowe elementy (opisane na początku), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego żądaną frazę.

Formularz wyszukujący składa się z pola w które należy wpisać szukaną frazę oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Rejestr zmian

Strona z rejestrem zmian zawiera podstawowe elementy (opisane powyżej), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego zmiany po dacie (od - do).

Formularz wyszukujący zmiany składa się z pól w które należy wpisać zakres dat oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Pokaż informacje o artykule
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.wiem, zamknij